RSS

>gittim geldim

27 Ağu

>

Yaz gelince malum bloglarda bi duraklama hep olur. Bizde baya uzun sürdü sanki. E yaz işte. bi oraya bi buraya ben şahsen göçebe gibiydim. Yazlık mazlık dışında bi umreye gidip geldim bu zaman zarfında. Sonrasında bir Çanakkale gezisi ve sonunda evime gelebildim. Anca temizlik bitip rahat bir nefes aldım diyebilirim. Aslında artı bide ramazan ayında olduğumuzdan hareketli geçiyor günler. Henuz misafir almadım ama gitmek bile yoruyor insanı canım :))
Bu postta biraz umreden bahsedip blogu canlandıralım, manevi bir hava katalım ve bu kadar durgun olmasın artık hobiriks değil mi? ( okuyanımız kaldı mı? ) :)
Kayınvalidemler,görümcem eşi ve çocuklarıyla beraber gittik umreye. Ve tabii ki sanmayın ki bıraktık. Emre’de yanımızdaydı. Eşimle çocuğumla orda bulunmak çok özel bir duyguydu. Ne kadar zorlukları da olsa herşey çok güzeldi. Zorluk değildi aslında yaşadığımız. Daha fazla ibadet yapamama,kendini verememeden muzdariptik. Yoksa çocukluğun getirdiği normal halleri yaşadık. Neyse ki şuan düşününce hep güzel anılar var aklımızda. ki orda döndüğümüzde şikayet etmeyi kesin düşündüğümüz mercileri bile unuttuk.. :) Demek ki güzel geçmiş :) Rabbim her isteyene nasip etsin.
Birkaç fotoğrafla devam edeyim. Herkesin ramazanı da mübarek olsun bu arada.

 

 
3 Yorum

Yazan: Ağustos 27, 2010 in Emre, gezi, Mer

 

3 responses to “>gittim geldim

  1. Aygül

    Ağustos 27, 2010 at 2:09 pm

    >Merhaba Allah kabul etsin ziyaretlerinizi ve ibadetlerinizi.Bizde ramazanda gidip geldik çok şükür.İyiki de çocukla gitmişiz diyorum.Sizde iyiki Emreyle gitmişsiniz.Anne karnında bile olsa oraları ziyaret eden çocukların İslam fıtratı üzerine dönmeden ölmeyeceğini duymuştum.Ve iyikide Emin'ide götürmüşüz.Evet insanda hırs oluyor daha fazla tavaf,her öğüne namaza gitmek ama inanın bana çocuğun manevi değerleri anlaması için değermiş diyorum.Rabbim tekrar nasibetsin inş.Sizin dönemde bayağı boşmuş Kabe:))Bizde iğne atsan yere düşmeyecek kadar kalabalıktı:)

     
  2. seda

    Ağustos 27, 2010 at 7:55 pm

    >Mervecim ben de senin yazını okumadan az önce bu konularda yazılmış bir kitap okuyordum. Sonra içimden bakalım Merve bir şey yazmış mı diye geçti. Ah diyorum ki O mukaddes yerlere ruhen daha iyi hazırlanıp ( biliyorsun sınavdan hemen sonra gittik.)gidebilseydim Daha yoğun duygular yaşayıp hiç bir anını( ne kadar değerlendirmeye çalışsak da) israf etmeseydim. ALLAH tekrarını her isteyen kuluna nasip etsin. Tabi bizlere de.

     
  3. biyasimadahagirdim

    Ağustos 27, 2010 at 10:49 pm

    >Allah kabul etsin

     

Yorum bırakın