RSS

>Eylül En Sevdiğim Aydır ..

01 Eyl

>

Yine uzunca bir ara verdim yazmaya diye başlamak istemesem de bu duruma başka bir başlangıç cümlesi bulamadım : ) Kocaman bir yaz geçti sadece bir hafta tatil yaptım , onda da memleketim Çanakkaledeydim aslında işin tatil bölümü yağmurdan fırsat bulup sadece 2 gün girebildiğim deniz kısmıydı . Bunun dışında hep iş hep iş ! Gittiğim yerde de peşimi bırakmıyor malesef . İnsanın kölelik ruhunda oldu mu oluyor işte .. Kışlık reçeller , tarhanalar , turşular , erişteler yapıldı ve her yıl olduğu gibi seneye yapmayalım hazır alalım denildi :) Yaparken zor da , yerken güzel ve hazır geliyor insana hoş oluyor ..
Normal şartlarda bu haftada izinliydim, ramazanın son günlerini daha güzel geçirebilmek için izin almıştım fakat hayatımda oluşan yeni gelişmeler, bu izni biraz daha ertelemem gerektiğini, hatta 2-3 gün gibi süreçlere bölmem gerektiği dikte etti bana . Bakalım bu gelişmeler olumlu sonuçlara döndüğünde sizlerle paylaşırım inşlh ..
İşhayatım herzamanki gibi fazlaca yoğun olsa da ben yine aralarda birşeyler yapmaya çalışıyorum ama üzerimde fotoğraf yükleme ya da yazı yazma tembelliğini atıp sizlerle paylaşamıyorum .  
Mesela aşağıdaki yastığı sanırım 3 ay önce felan yapmıştım .
Bir arkadaşım başka bir arkadaşına hediye etmek üzere sipariş etti . Daha önce yaptığım bir model olduğu için biraz renkleriyle oynayıp farklılaştırmaya çalıştım .  Kişiye özel hediyeler herzaman güzel oluyor . Hediye edilene verdiğin değeri daha çok anlatıyor  . Biri bana böyle birşey hediye etse çok hoşuma gider, ben eşim ve çocuklarımın isimlerinin baş harflerini taşıyan bir yastık . İster yatak odasına , ister oturma odasına hoş bir aksesuar.. Çocuklarım olursa kendime de yapmak istiyorum : )
Son olarak ;
30 Ağustos tatilini fırsat bilip Merve’yle Eminönüne gittik . Değişik ve güzel şeyler aldık hele hele bayram da götürülecek kurabiyeler , mukabele duasında dağıtılacak lokumlar ve yakında yaşayacağım sevindirici durum için hazırlıklarda kullanabileceğimiz bir sürü kutu aldık hatta cebimizdeki bütün paraları orada harcadık diyebilirim . Hiç paramız kalmasa da eve çok mutlu döndük :) Yakında detayları paylaşmayı umud ediyorum . Haydi kalın sağlıcakla ..
 
 

3 responses to “>Eylül En Sevdiğim Aydır ..

  1. sema

    Eylül 1, 2010 at 1:50 pm

    >Haticeciğim,Sürekli yeni yastıklar var mı diye uğrayıp duruyorum sitenize bu pembiş yastık içimi açtı doğrusu ellerine sağlık .Hayatındaki gelişmeleri de merak ettim aslında ama heyecanla bekliyorum güzel haberlerini : )

     
  2. Berceste

    Eylül 1, 2010 at 10:26 pm

    >Merak ettim simdi ben :) Bu arada esim ile ayni sehirdenmissiniz :)

     
  3. Hobiriks

    Eylül 2, 2010 at 5:51 am

    >sema, biraz ara verdik boş çevirdiğimiz için üzgünüz :(berceste , pek yakında anlatırım detaylarıyla inşlh :)aa çok sevindim İstanbulda çok fazla Çanakkaleli yon bu yüzden İnsan hemşehrisini bulunca mutlu oluyor : ))selamlar ..hatice

     

Yorum bırakın